GEARS OF WAR4

[GOW4]早くも大型アップデート!2016年11月1日!!

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大型アップデートが行われると、公式ページで紹介されています。

gow51

公式ページはコチラ

 

・・・。いつものごとく英語なんですよね~。一応日本語変換かけたのを紹介します。

新マップの

二つの新しいマップがシーズンパスの所有者のために11月1日に開発者のプレイリストに追加され、すべての人のために11月8日に、標準的な回転とプライベートゲームで利用できるようになります。

  • 開発者のプレイリストは、ノーマル難易度で3つの大きなおよび大群選手までの分隊のためのドッジボールや軍拡競争モードバーサス含まれています。

武器のチューニングの変更
(タイトルアップデートがヒットした後には、これらの変更は、これらがライブ行く一度私たちは、人々を更新します。数時間を発生することがあります。)

私たちは、競争ランサーとGnasherにいくつかの変更を行いました。目標は、スキルを犠牲にすることなく、より一貫性の感触を提供するために、ダメージ減衰を滑らかにしようとすることでした。

ランサー

  • 非常に短い範囲ダメージが若干減少しています。

Gnasher

  • 非常に短い範囲ダメージがわずかに減少します。
  • 短距離ダメージはわずかに増加しました。
  • アクティブダメージ昇圧比は若干ダメージ減少を相殺するために増加しました。
  • ストッピングパワーを完全に除去します。

Hammerburst体の損傷が著しく、コアのチューニングに短縮されました。ヘッドショットのダメージはわずかしか武器のスキルを維持するために低減されています。

  • 身体の損傷を大幅に低減します。
  • ヘッドショットのダメージはわずかに減少します。
  • 2秒に増加アクティブリロードクールダウン。

エスカレーション武器復活タイマーが時々一致しない問題を修正しました

  • すべての二次武器(マイナスロングショット)は、60年代のrespawnsです。
  • ロングショット、ショックや焼夷手榴弾は、90年代のrespawnsです。
  • すべての電源の武器は、120秒のrespawnsです。

Windowsの10は
**更新するゲームの14393.222以降をビルドするには、Windows OSを更新することを確認してください。あなたはこれを行わない場合は、アップデートやオンラインゲームが動作を停止します取得することができなくなります**

  • 実行し、金利キーのポイントは、Windows 10上で結合同じキーを持つことができます。
  • Windowsの10バージョンでは、メインメニューのバージョン番号が表示されます。
  • ユーザーは、Windows 10での観戦モードのコントロールを再バインドすることができます。
  • 高解像度ディスプレイ上のUIに異常が対処されています。
  • マウスとキーボードのユーザーは、現在のラウンドの開始時にカウントダウン中に武器を切り替えることができます。
  • Windowsの10選手が今LANはロビー活動本当のオフラインを持つことができます。
  • 平均FPSは、Windows 10上でのベンチマーク画面に組み込まれています。
  • ゲームの言語選択で追加されました。
  • Windowsの10上のローディー実行旋回率は現在、一貫性のあるレートの代わりに前進キーを押したときに減少しています。
  • ピックアップとドロップ要塞は、「Q」の代わりに「C」のWindows 10利息の/ポイントの/マーク・ターゲットのキーバインドに移動されました。

Xbox One

  • プレイヤーは今のXbox OneのオプションメニューでHDR分割画面の可視化をオンにすることができます。
  • HDRのキャリブレーションは、XboxのOneユーザー向けに最適化されています。

Xbox One、およびWindows 10

  • タレット上の選手で蘇るチームは、もはや大群にスタッキングのスキルを引き起こしません。
  • 時にはgnasherは、登録またはオーディオとビジュアルFXにもかかわらず、弾薬を消費しませんラウンドを発射することになります。これは解決されています。
  • 弾薬箱は時々大群にTacComには表示されません。この問題は修正されました。
  • あなたはドッジボールで死ぬ直後にキルを取得するプレイヤーは、自分を含め、あなたのチームの復活にカウントすることができるようになります。
  • 勝利を支配から作られたときにエスカレーションは現在、COG /群れの支配を表示します。
  • あなたのチームは次の武器に切り替えた後の回で監禁するには、継続的に軍拡競争で使用することができます。これは解決されています。
  • ボーナス供給箱は現在、加工業者が壁に沿って配置されている場合でもアクセス可能な領域に分類されます。
  • ユーザーは、もはや肉盾を殺すことによって恵みで目標を受け取りません。
  • ガーディアンのリーダーは今、常に前のラウンドリーダーを殺害したユーザーに報われる。
  • プレイヤーは、軍団内のすべての電源ドロップを拾うことができるはずです。
  • 彼らはスナッチャーから保存されている場合、プレイヤーは、もはや目に見えない表示されません。
  • プレイヤーは、もはやローディーカウントダウン前に実行することはできません。
  • ボットは、埋め戻しバーサス社会に少し難しくなります
  • 衝撃手榴弾は、それぞれの大群の波の後、もはや自動リフィルます。
  • 時々起動しないように大群プライベートマッチのために許可された問題を解決しました。
  • 飛んで敵がプレイヤーによってアクセスできなかった高台の分野に力をドロップする可能性があった問題を修正しました。
  • プレイヤーは時々別の友人と生協キャンペーンをプレイすることができない問題を解決しました。
  • 大群で修理からスコアを削除しました。
  • 修正されたいくつかの報奨金は、適切XP値を授与されません
  • プレイヤーはリフトに範囲外の他の選手をプッシュすることがある問題を修正しました。
  • PCとXbox Oneは現在、LAN上のクロスプレーを再生することができます。
  • 追加されたイベリアスペイン語でゲームや映画の音声オーバー

多数のその他のマップとバグ修正を取り上げた。  今後のアップデート

ギアパックのフィードバック

  • 私たちは、歯車パックに関する最新情報を持ってしようとしています。我々は含めて見ているフィードバックの一つの大きな作品は、それを必要とするパックに現れる重複カードの除去です。我々は、彼らが意味をなすいくつかのパック(:大群ブースターパックすなわち)でそれらを保つことを計画してください。
  • 今後のコミュニティホリデーイベントパック(Gearsmas、など)は、常にそれらを得るために、クレジット・パスを持つことになります。
  • ここでは、非常に近い将来、これについての詳細を持っています。

プレイヤーの罰則

  • 我々はまだ選手のペナルティ修正を調べています。これは、このタイトルのアップデートでそれをしませんでした。我々はタイトルを更新せずにこれを得ることができれば、我々は模索しています。我々は、それは私たちにとって大きな焦点であるとして、あなたはこの上に掲載し続けます。

大群リーダーボード

  • 私たちは、のために競うことができる選手を確保するために、いつかTU1後大群のリーダーボードを拭くされます。私たちは、これが発生したときにそれ以上のニュースがあります。

足音オーディオ

  • これは作業中であり、次のタイトルの更新でなければなりません。

競争/コアロビー

  • これは少しかかりますが、我々はまだ、これが今後のタイトルアップデートのために計画しているより大きなアップデートです。

スペシャルイベントプレイリスト内のPC Crossplayテスト

  • 私たちは、11月には、この上でテストを行うことを期待しています。これは、両方のプラットフォーム上の人々が参加するために別のイベントのプレイリストになります。私たちは、週末の後にどのようなバックエンドのテレメトリを見て、私たちは将来的に何ができるかを検討します。

ランク/大群アイコンはスコアボードに表示されません

  • これは、まだ将来のタイトルを更新するために計画されています。

グレネード産卵修正

  • もう一つの問題は、我々は次のタイトルアップデートでの修正を持っています。これは、テストのこのラウンドを行っていません。

キャンペーンの達成の問題

  • 私たちは、それは彼らがそれを誘発するのに完了しなかったことを同じキャンペーンのアイテムを完了するために、ユーザーが必要になりますが、彼らは、彼らがそうする前に取得したチェックポイントから再開することができますアップデート2タイトルで、このための修正プログラムを持っています。

これからいくつかの追加のWindows 10の特徴

  • 垂直分割画面とウルトラワイドHUDのスケーリングは、次のタイトルアップデートでのWindows 10に来ています。
  • Windowsの10のパッチを適用するようになりましより良い経験です。Cyphosは、後でこの週末に関してポストを持っています。

原文も載せておきます。

New Maps

Two new maps will be added to the developer playlist on November 1st for Season Pass owners and will be available in standard rotation and private games on November 8th for everyone.

  • The Developer Playlist will contain Versus Dodgeball and Arms Race modes for squads up to three large and Horde players on Normal difficulty.

Weapon Tuning Changes
(These changes may occur a few hours after the Title Update hits. We will update people once these go live.)

We have made some changes to the Competitive Lancer and Gnasher. The goal was to try to smooth out the damage falloff to provide a more consistent feel, without sacrificing the skill.

Lancer

  • Very short range damage has been slightly reduced.

Gnasher

  • Very short range damage slightly reduced.
  • Short range damage slightly increased.
  • Active damage boost ratio slightly increased to offset damage reduction.
  • Stopping power completely removed.

Hammerburst body damage has been significantly reduced in Core tuning. Headshot damage has only been slightly reduced to maintain the skill of the weapon.

  • Body damage significantly reduced.
  • Headshot damage slightly reduced.
  • Active reload cooldown increased by 2 seconds.

Fixed an issue where Escalation weapon respawn timers would sometimes not be consistent

  • All secondary weapons (minus the Longshot) are at 60s respawns.
  • The Longshot, Shock and Incendiary grenades are at 90s respawns.
  • All power weapons are at 120s respawns.

Windows 10
**Please make sure to update your Windows OS to Build 14393.222 or later for the game to update. You will not be able to get the update and online games will stop working if this is not done**

  • Execute and Point of Interest keys can now have the same key binding on Windows 10.
  • Windows 10 version now displays the version number on main menu.
  • Users can now rebind Spectator Mode controls on Windows 10.
  • Abnormalities to the UI on high resolution displays have been addressed.
  • Mouse and Keyboard users can now switch weapons during countdown at the beginning of the round.
  • Windows 10 players can now have true offline LAN lobbies.
  • Average FPS has been now incorporated to the benchmark screen on Windows 10.
  • Added in game language selection.
  • Roadie run turn rate on Windows 10 is now a consistent rate instead of reduced when holding the forward key.
  • Pickup and drop fortifications has been moved to the “Q”/Mark Target key bind instead of “C”/Point of Interest on Windows 10.

Xbox One

  • Players can now turn on HDR Split-Screen Visualization in the options menu on Xbox One.
  • HDR calibration has been optimized for Xbox One users.

Xbox One and Windows 10

  • Team Reviving with players on turrets no longer causes stacking skills in Horde.
  • At times the gnasher would fire rounds that would not register or expend ammo despite audio and visual FX. This has been addressed.
  • Ammo crates would sometimes not appear in TacCom in Horde. This has been corrected.
  • Players who get a kill right after you die in Dodgeball will now be able to count toward a respawn for your team including yourself.
  • Escalation will now display COG/SWARM DOMINATION when a victory was made from a Domination.
  • The EMBAR at times could continuously be used in Arms Race after your team has switched to the next weapon. This has been addressed.
  • Bonus supply crates will now fall in accessible areas even when the Fabricator is placed along walls.
  • Users will no longer receive objectives in bounties by killing meat shields.
  • Leader in Guardian will now always be rewarded to the user who killed the prior rounds Leader.
  • Players should now be able to pick up all power drops in Horde.
  • Players will no longer appear invisible if they are saved from a Snatcher.
  • Players can no longer roadie run before countdown.
  • Bots will be a bit more difficult in Social Versus backfilling
  • Shock grenades will no longer auto refill after each Horde wave.
  • Addressed an issue that sometimes allowed for Horde private matches to not start up.
  • Fixed an issue in which flying enemies could drop power on high ground areas that were inaccessible by the player.
  • Addressed an issue where players would sometimes not be able to play co-op campaign with another friend.
  • Removed score from repairing in Horde.
  • Fixed a few bounties not awarding proper XP values
  • Fixed an issue where players could push other players out of bounds on Lift.
  • PC and Xbox One can now play cross play on LAN.
  • Added Iberian Spanish in-game and cinematic voice over

Addressed numerous miscellaneous map and bug fixes.

Future Updates

Gears Pack Feedback

  • We are going to have an update on Gears Packs. One large piece of feedback we are looking at including is the removal of duplicate cards appearing in packs that need it. We do plan on keeping them in some packs where they make sense (ie: Horde Booster Packs).
  • Future Community Holiday Event packs (Gearsmas, etc) will always have a credit path to obtaining them.
  • We will have more details on this here in the very near future.

Player Penalties

  • We are still looking into the player penalty fixes. This did not make it in this Title Update. We are exploring if we can get this without a Title Update. We will keep you posted on this as it is a big focus for us.

Horde Leaderboards

  • We will be wiping the Horde leaderboards sometime after TU1 to ensure players can compete for. We will have more news on when this occurs.

Footstep audio

  • This is being worked on and should be in the next Title Update.

Competitive/Core Lobbies

  • This is a larger update that will take a bit but we still have this planned for a future Title Update.

PC Crossplay Testing in a Special Event Playlist

  • We are hoping to conduct a test on this in November. This will be a separate event playlist for people on both platforms to join. We will see what backend telemetry after the weekend and consider what we can do in the future.

Ranks/Horde Icons not appearing in scoreboards

  • This is still planned for a future Title Update.

Grenade Spawning Fix

  • Another issue we have a fix for in the next Title Update. It didn’t make this round of testing.

Campaign Achievement Issues

  • We have a fix for this in Title Update 2. It will require users to complete the same campaign item that they did not complete to trigger it but they can continue from the checkpoints that they have obtained prior to do so.

Some additional Windows 10 features coming

  • Vertical Split Screen and Ultra Wide HUD scaling are coming to Windows 10 in the next Title Update.
  • Patching on Windows 10 is a better experience now. Cyphos will have a post regarding that later this weekend.

新マップが二つ追加されるようです。

武器の調整も細かく入りますね。

ランサーが至近距離ダメージ減少かな?

ナッシャーショットガンは至近距離ダメージ減少、近距離ダメージ上昇、アクティブダメージ?上昇、跳ね上がり消去。

ハンマーバースト、身体の損傷減、ヘッドショットダメージ減少、アクティブリロードの効果時間2秒に。弱体化ということでしょうかねぇ・・・。残念。

他はバグ修正とかになりそうですね。遊びやすくなるかな。

 

私的にはハンマーバーストの弱体化はキツイ・・・。ホードのソルジャーでハンマーバーストはメイン武器でした。

まぁ実際にやってみないとわかりませんね。火曜日のアップデート!楽しみです!!

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